Profesjonelle teknikere for reparasjon av enheter
Det aller beste i
Reparasjoner av elektriske apparater
Vi vet at enheten din er viktig for deg, så vi tar sikte på å få enheten din tilbake innen 24 timer etter at vi mottok enheten.
Når du returnerer enheten til oss, vil en utdannet tekniker diagnostisere problemet (e) det har og vil umiddelbart begynne å reparere / erstatte det som må være. Når den er reparert, returnerer vi enheten til deg i en fullforsikret pakke.
Raske og enkle reparasjoner
De fleste reparasjonene returnerte
Innen 24 timer
Vi vet at enheten din er viktig for deg, så vi tar sikte på å få enheten din tilbake innen 24 timer etter at vi mottok enheten.
Når du returnerer enheten til oss, vil en utdannet tekniker diagnostisere problemet (e) det har og vil umiddelbart begynne å reparere / erstatte det som må være. Når den er reparert, returnerer vi enheten til deg i en fullforsikret pakke.
Hvordan det fungerer
Vår raske og enkle 3-trinnsprosess
Send oss enheten
Når du har valgt en tjeneste , trenger du og har fullført kassen. Pakk enheten (e) dine sikkert i en forsikret boks og send til adressen som vises på fakturaen.
Vi kommer på jobb
Så når vi mottar pakken din, vil en utdannet tekniker begynne å diagnostisere problemene. Når reparasjonen er fullført, sendes pakken din tilbake til deg.
Gå tilbake til deg
Når alle nødvendige reparasjoner / utskiftninger er utført, pakker vi enheten (e) dine i en forsikret pakke og tar sikte på å få den med deg neste dag!
Ikke vær redd for å spørre!
ofte stilte spørsmål
Enheten min slås ikke på
En elektronisk enhet som ikke slås på, kan være resultatet av mange ting. Vanligvis er det en feil på hovedkortet eller batteriet. Vi kan diagnostisere en rekke problemer og erstatte bare det som trengs.
Berøringsskjermen min fungerer ikke
Mange berøringsskjermer vil ikke fungere hvis enheten har vært utsatt for et kraftig fall eller hvis enheten tidligere har blitt 'reparert' og en ekte skjerm ikke ble brukt i erstatningen. Alle våre reservedeler kommer med 6 måneders garanti.
Spylte telefonen ned på toalettet
Det var litt dumt, ikke sant? Noen tror å legge enheten i en pose med ris vil løse alle problemene dine. Men dette er ikke sant, og noen ganger er skaden allerede gjort.
Hva skjer hvis du ikke kan fikse enheten min?
Hvis vi ikke kan fikse enheten din, kontakter vi deg for å diskutere alternativene dine. Vi kan enten tilby deg en erstatningsenhet mot en kostnad, eller så kan vi returnere enheten til deg og refundere servicegebyret.
Er porto forsikret når du sender enheten tilbake?
vær trygg på at du ikke kommer ut av lommen hvis det verste skjer. Vi anbefaler også å forsikre posten til verdien av telefonen din når du sender den til reparasjon.
Kan jeg levere enheten min personlig?
Dessverre, på grunn av helse- og sikkerhetslover, kan vi ikke tillate publikum i våre lokaler, så vi kan bare godta e-postleveranser av enhetene dine.